YF consulting

Wie zijn wij?

YF consulting heeft zich gespecialiseerd in secretariële, telefonisten- en receptionisten vak B2B. Onze organisatie is actief op het gebied van telefoon werkzaamheden, secretariaat werkzaamheden voor startende ondernemers en ondernemers die het even veel te druk hebben.

Sinds de oprichting staat kwaliteit bij ons voorop. Dat onze klanten dat ook zo ervaren, blijkt wel uit het feit dat zij ambassadeurs zijn voor onze organisatie en geregeld nieuwe klanten naar ons doorverwijzen.

Geen telefoongesprek of klantcontact is hetzelfde. Ons team van vaste medewerkers speelt daarop in door de juiste toon te gebruiken en inlevingsvermogen te tonen. In de afgelopen jaren hebben wij honderden klanten mogen spreken. Van opticiens, Lease maatschappijen tot Gemeenten. Dat heeft ertoe geleid dat we flexibel zijn. Bovendien hebben we veel kennis vergaard in diverse bedrijfstakken en zijn we daardoor breed georiënteerd.

U doet waar u goed in bent: “ondernemen”. Dat vraagt uw volledige aandacht en een groot deel van uw tijd. Zou het niet heerlijk zijn om wat werkzaamheden bij iemand anders neer te kunnen leggen? Dat kan! 

Ons secretariaat kan u veel werk uit handen nemen. Zo kunnen wij onder andere:

  • Uw administratie (via exact online) verzorgen
  • Het nabellen van DM
  • Diverse telefoondiensten voor u uitvoeren

De werkzaamheden worden uitgevoerd door gekwalificeerd personeel vanuit ons eigen kantoor. U hoeft niet te investeren in knowhow of een werkplek en u hebt geen last van overbezetting of leegloop.

Bovendien betaalt u alleen de daadwerkelijk gewerkte uren. Hebt u niet continu werk of te weinig budget voor een assistentie in loondienst? Maar wilt u wel graag ondersteuning?

Vul het contactformulier in, wij nemen spoedig contact met u op!